maandag 7 april 2014

10 DIY'S

Heyhoi, ik heb weer een artikel voor jullie!
Het duurde wat langer omdat ik het best wel druk had!
Maar nu een leuk DIY artikel, omdat ik dat zelf heel leuk vind!


Ik heb op internet DIY ideas opgezocht en daar komen zoveel leuk ideeën voorbij, dat ik er hier wat laat zien:

Dit vind ik zo'n leuk idee! Ik heb het al wel eens eerder gezien en ik wil het zelf altijd nog een keer uitproberen! Eerst plak je wasco op je lege schilderij en daarna met de föhn erover zodat het gaat smelten!




Dit vind ik ook zo'n grappige! Heel simpel maar het geeft toch een leuk effect. Je moet gewoon een snee in een tennisbal maken en dan kun je er vanalles mee doen!


 Dit is een hele handige DIY, het is een hanger voor je telefoon bij het opladen zodat je je mobiel overal kan opladen zonder tafel of iets waar je telefoon op kan liggen! Je neemt gewoon een stuk karton en knipt daar het patroon uit wat je hieronder ziet:




Dit is zo'n leuk idee, het is gewoon een normale petfles en de onderkant is eraf geknipt en die hebben ze zo opgehangen met wat water en een bloemetje erin! 


Deze is ook heel handig, het is een normale kaasschaaf alleen dan niet gebruikt voor kaas maar om je oorbellen in op te hangen!


Dit vind ik wel een vrolijke DIY. Je maakt van je saaie houten lepels een kleurrijk verschijnsel! Gewoon afplakken en schilderen maar!




Ik vind petfles DIY's wel erg leuk dus hier volgen er nog een paar! Dit zijn allemaal petflessen die aan de zijkant zijn ingeknipt en daar hebben ze grond en een bloemetje in gedaan en that's it! Simpel maar wel super leuk!


Dit is ook een DIY met een petfles waar ze lepeltjes op hebben geplakt en er een lamp in gehangen!


Bij deze DIY hebben ze de onderkant van petflessen geknipt en zo in elkaar gezet dat het een sieraden houder is geworden!


En dit is alweer de laatste DIY van dit artikel, maar wel een super leuke! Het heeft met Pasen te maken en het zijn er meerdere bij elkaar:


Ik hoop dat jullie weer genoten hebben van dit artikel!



2 opmerkingen:

  1. Leuk! De eerste diy heeft Alissa ook een keer gedaan! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach ik wou morgen net die eerste DIY online zetten! Wat grappig met die tenns bal en telefoon oplader mag ik dit overnemen op mn blog als ik jou blog eronder zet? Ik hoop het x

    BeantwoordenVerwijderen