vrijdag 2 mei 2014

LEUKE DIY: OORTJES PIMPEN!

Vandaag weer een leuke DIY: oortjes pimpen!
Misschien ken je het al wel, maar als je het niet kent, kijk lekker verder!




Ik vond mijn oortjes erg saai, totdat een vriendin van mij het leuke idee had om met strijk kralen je oortjes te pimpen!
Toen dacht ik, dat moet ik ook doen! Dus ik heb mijn doos met strijkkralen gezocht en ben begonnen.

Wat heb je nodig:

- strijkkralen
- een schaar
- en niet te vergeten oortjes!

Stap 1: kies de kleur(en)

Kies de kleur(en) strijkkralen uit die jij graag wilt gebruiken.
Let op: zorg dat je genoeg strijkkralen van die kleur hebt! Het is zonde als je overnieuw moet beginnen!


Stap 2: knip een strijkkraal open.

Gebruik een schaar die een dunne punt heeft!



Stap 3: doe een strijkkraal om het draad van je oortje.


Stap 4: ga zo door totdat je oortjes vol zijn!

Het eindresultaat: 



Superleuk effect voor simpele oortjes!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten